שרי הליכוד ישתתפו במשחקי ספורט בעיצומה של השבת

איתי גדסי 1 Comment on שרי הליכוד ישתתפו במשחקי ספורט בעיצומה של השבת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעוד כחודש וחצי יקיימו פעילי מפלגת הליכוד את "אירוע השנה של פעילי הליכוד מכל רחבי הארץ" במלון קלאב הוטל אילת – תחת השם 'הליכודיאדה' שבו יתקיימו תחרויות ספורט והופעות, פאנלים ודיונים בהשתתפותם של שרים בכירים במפלגה כדוגמת שר האנרגיה יובל שטייניץ.

על פי התוכנית המוצגת באתר האירוע, בעיצומה של השבת יתקיים פאנל 'ניו מדיה' על הנושאים המדיניים והחברתיים ולאחר מכן יתקיימו משחקי ספורט 'הליכודיאדה' שבהם ישתתפו חברי הכנסת והשרים מהמפלגה.

הליכוד

"האירוע שצפוי למשוך את תשומת הלב של המשתתפים יהיה טורניר הכדורגל בין חברי הכנסת והשרים לפעילים שינסו להביס אותם על המגרש", כתבו המארגנים על משחק הספורט שיתקיים בשבת.

על פי המידע באתר האירוע, בין רשימת הנואמים והמשתתפים בכינוס ניתן למנות את כלל חברי הכנסת ושרי המפלגה. בנוסף יגיעו גם אורחים נוספים כמו הכלכלן פרופ' שלמה מעוז, ראש העיר לוד, יאיר רביבו. השר לשעבר דוד לוי, איש התקשורת נפתלי בן סימון ואושיית הרשת מוחמד זועבי. על פי המארגנים, מדובר רק ברשימה ראשונית שכבר אישרה את השתתפותה. בימים הקרובים צפויים להתפרסם שמותיהם של אישים נוספים שיטלו חלק באירוע.

ליכוד 2

האם ניתן לקיים אירוע שכזה ללא חילולי שבת?, יעקב וידר מ'המטה החרדי בליכוד' אמר הבוקר לאתר 'קול חי' כי "שוחחתי עם המארגנים הנמרצים שבהכרותי איתם – יודע עד כמה מסורת ישראל חשובה להם. הובטח לנו כי האירוע כולו יהיה במתכונת שומרת שבת ולא יהיה חלילה שום חילול שבת תוך כדי ארגון האירועים".

בהמשך נמסר לאתר 'קול חי' מהפקת 'הליכודיאדה' כי "הליכוד היא מפלגה של כלל ישראל חילונים, מסורתיים דתיים ושאינם כאלה. הקפדנו להתאים את אירוע השנה של הליכוד כך שיאפשר גם לשומרי מסורת להשתלב בו ללא פגיעה".
עוד הוסיפו מהפקת האירוע כי "כך אנחנו מתכוונים לקיים את האירוע ללא חילול שבת: עזיבה מאוחרת של החדרים רק לאחר צאת השבת למי שמעוניין, הפאנלים והדיונים שיתקיימו בשבת יהיו ללא הגברה, משחקים חברתיים ללא כרוז וכיו"ב, הפריימריז האלקטרוני – ההצבעה תיסגר לפני כניסת השבת, תפילות בבית כנסת במלון לכל מי שמעוניין".



1 תגובות

מיין תגובות